Facebook Twitter Youtube
Ofrece A Balastreira

Un edil de Cambre se mofa del Celta utilizando al Ayuntamiento

Escrito por ElDesmarque Vigo

Lunes, 10 Abril 2017 17:53
Facebook Twitter 15
Reportar vídeo Reportar

1       
Pulse para ampliar

Campo de A Balastreira de Cambre

El concejal de deportes de Cambre, Brais Cubeiro, ha emitido un comunicado oficial en el que 'ofrece' el campo de A Balastreira al Celta. Una broma, o mofa que tendría cierta gracia si no se usasen medios públicos con este fin. En el comunicado recuerda los buenos accesos de Ayuntamiento coruñes mediante autopista y tren para que los aficionados del Celta se desplacen a ver los partidos, entre otras bromas, como la ausencia de títulos del Celta.

"O Concello de Cambre, e especialmente a parroquia de Cecebre, ofrece unhas condicións óptimas para acoller ao conxunto olívico; o campo limita nun dos seus fondos coa vía do tren e a 15 metros do terreo de xogo está situado o apeadero de Cecebre, o cal facilitaría sobremaneira o transporte ao público vigués", relata este concejal de Cambre. Son las razones que esgrime para que el Celta acepte su propuesta.

Otra de sus mofas es la falta de asistencia a Balaídos, problema que no existiría al no existir gradas en A Balastreira: "Mais se todo esto non fose suficiente, a ausencia de gradas posibilitaría que non fose necesario encher de lonas publicitarias os límites do rectángulo de xogo para disimular a falta de afeccionados celtistas", explica Brais Cubeiro, del BNG.

CLICK PARA COMENTAR

 

 
Así vamos...
Primera División PT PJ
11 Málaga Málaga 46 38
12 Valencia Valencia 46 38
13 Celta Celta 45 38
14 Las Palmas Las Palmas 39 38
15 Real Betis Real Betis 39 38
El Desmarque